j-frennesson

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

3 days ...

Av Frennesson - 23 mars 2012 23:45

Onsdag :SKULLE plugga med Hindberg men vi strunta i det så vi kollade film istället men den var inte bra ! ....


Torsdag : Lade HELA dagen på att göra läxa ... kul -.-


Fredag : redovisningen gick bra ... :D Efter skolan så stack man till Råå för att vara med kompisar ... men de tog LÅNG tid så vi stack hem innan de kom ... sen käkade vi Kebabrulle med vitlöksås :D

EFter så stack vi till fritidsgården och mötte de där istället ;)


Just nu sitter vi och äter popcorn kollar tv , sitter i skype med Bob men han ger ingen respons...

bästa av allt BELL ska sova här ikväll! :D



ha de gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frennesson - 14 april 2012 11:13

Förlåt att jag inte har gjort inlägg på mer än en vecka men det är för att jag har haft annat att tänka på..:/ men det ska vi ändra på :D   Idag ska man sova med izabell,Marcus ,lina hos bell! Längtar !! ...

Av Frennesson - 6 april 2012 19:02

Igår blev man 15! Det firade man genim att vara i stan med Bell , sen träffade vi Linus, Calle, Felix Gick runt lite med dem sen gick vi och tog en fika jag o Bell var på pistachia (stav) men gillarna ville till max så de stack dit!   Efter ett...

4..

Av Frennesson - 4 april 2012 21:32


..April Idag la man sig runt 7-8 tiden tror jag för jag och Josse hade lanat hela natten , tyvärr fick Marcus gå hem för han mådde dåligt... :(    Sen vaknade man vid 15-16 tiden... då var man lite dryg... Städade rummet och sutit i skype har j...

Av Frennesson - 3 april 2012 20:53

Idag var man på väla idag med Emmy , Izabbel kul som vanligt :D   men tyvärr hittade vi inget ..   ha de gött ...

Av Frennesson - 3 april 2012 20:45

Yes!, då sitter man i garaget med Josefin och Marcus :D LANNNNN! :D   Är det någon som vill sitta i skype med oss så lägg bara en kommentar ! :)     ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards