j-frennesson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Frennesson - 7 oktober 2011 18:37

Idag har man haft HK :) vi gjorde plättar (o det har man ALDRIG gjort ) -.-'

Men gott blev det :)


Sen var man med Gabbi i ca en timme :)

Vi kom inte på vad vi skulle göra så jag gick hem ...


När morsan kom hem så hade man lust att baka igen ;) kollade lite recept

Stack o handlade ...

Så nu har man gjort Tropisk vitchoklad tryffel :)

bild kommer sen när det är klart :D (kommentera om man vill ha recept )


Puss o kram <3<3

Av Frennesson - 6 oktober 2011 22:02

Idag har det varit en SEG dag ... :(

Fick tbx mina prov idag :) gick skit bra ^^


Tja... jag har inget mer att skirva och sängen väntar om ett tag :)


Puss och kram



Av Frennesson - 4 oktober 2011 18:38

Den 2 ocktober så var ni så underbara ni var 21 inne på min blogg :)



låter inte mkt men ....


<3<33<3


poss poss

Av Frennesson - 4 oktober 2011 18:30

Idag hade man profil ....

Men det blev inte så lyckat när man har en cp lärare på tisdagar...

Men som tuuuuur är så har vi Daniel på onsdagar :)

Men annars har det varit en lugn dag ;)

Nu sitter man på rummet och gör inget ..


Men som tur e så börjar Desparate Houswives :D YAY


puss o kram <3<3

Av Frennesson - 2 oktober 2011 21:43

hej det var en som frågade om moi har kille och det har jag ej ;)


poss poss<3

Av Frennesson - 2 oktober 2011 20:44

   här kommer bilderna från helgen :) <3

   Gröningen med alla <3   Emmy<3   Det ska stå WC ^^     hippies<3   Bell du passar i luggen!!! <3     Turister i vår egen stad ^^ <3   Gabbi <3 Häst   Ehm.... Gabbi WTF??!   Hbg <3

Syrran kille e lite smyg bög ? ^^ nä<3

Det fanns fler bilder men de var mkt suddiga ;)


puss o kram

Av Frennesson - 2 oktober 2011 20:22

På  natten så lanade jag ett tag till 4- halv fem sen la jag mig ;)

För att jag skulle in till stan men först så fick man städa upp sitt rum....


2 så stack vi in till stan jag och Gabbi vi kollade på en handbolls match (lindgren spelade ) haha vet inte vf jag gick men jag hade ändå inget att göra hemma men det var trevligt :)<3

Efter så stack vi till Pistachia (stav) Gabbi handlade godis sen gick vi till Mc ;) (tjock man e ^^)


Kom hem vid 18 o nu sitter man bara vid datan fixar lite med naglarna och chattar


<3<3 puss puss

 

   bjude bild :) <3

Av Frennesson - 2 oktober 2011 03:34

Lördag:Vi vaknade vid 10.30 sen så käkade vi lite godis ^^ under tiden vi bestämde oss för vad vi skulle göra.

sen tog vi en liten frukost ^^


Sen när vi var klara ......

Så tog vi bussen ner till stan och mötte Lollo där :) tog lunch/fika på Ebbas ;)

Kollade lite i butiker ,Gabbi skulle hem tidigt så vi följde henne till Kuntan,sen åkte vi hem till Bell tog mina saker och gick ner på Fria bad jag var bara tvungen att doppa benen när det var 25 grader <3<3 sen kom tåget ,handlade på ICA till lanet. nu sitter vi 4 st och lanar


Lite bilder från helgen med Bell osv. kommer


puss och kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards