j-frennesson

Alla inlägg under juni 2011

Av Frennesson - 30 juni 2011 15:56

Tja idag var dt lite mer sociala :D


Först handlade man mat /käkade , träffade man Bell o vi gick till marcus o skulle se om han ville va men han skulle först göra ve sig host ** ( säger alltid att en tjej gör ve sig i en timme ) men han hade gått o ducsha... menhan kom efter en kvart  vi gick runt i påarp :D

Käkade körsbär Bell trodde först att det var giftiga bär .... men hon tyckte att dem var goda under tiden så mossade Marcus körsbär så att saften i den sprutade på alla håll o kanter ... Men vi hade iallafall kul :D

nu har man käkat o snart är det raka vägen till skjutbanan :D <3

  Ska skjuta in luftgeväret finns på mobilen


puss puss <3

Av Frennesson - 29 juni 2011 21:28

äntligen har man badat idag (igen) jätte skönt 25 grader :D


måste dt vara sådan här varme jag tycker att det är för varmt lite i det hela är för att jag är varmblodig o har yttreblodkärl




om man har tid över text :D     :

(har hört mycket om dt på idrotten ) men jag bryr mig nt om dt så . Men det finns folk som gillar att hålla på med folk hela tiden (som en vampyr men de villnt ha blod utanse kanske en kompis som blir kränkt )varför inte vara den bra kompisen som vågar säga till o tycka till?



om man har ännu mer tid över :D      :

man ser ( iallafall jag ser) att ibland vågar man nt säga till för att man blir rädd att man ska vara utestängd på skolan men dt kan faktis va den kommer längst i livet (den som pluggar , gör som man ska ,kanske inte e kul men längre fram så kommer dt :D)

Av Frennesson - 29 juni 2011 19:28

 · 19:26
vad är det du inte förstår? xd
 · 19:26
"åka iväg"
 · 19:26
nu är det min tur; "???"
· 19:27
aha så
 · 19:27
wtf?
jag känner att vi är bäst på att komunicera :D:D
 
19.28
aa
Av Frennesson - 29 juni 2011 19:21

      hade inget att görs så ....... kolla på svampen (kantarell)

Av Frennesson - 29 juni 2011 19:08

idag har jag ..... gjort nästan ingeting har badat i poolen svalkande för ryggen :D


sen tja........... inget,

 ngn annan som har gjort ngt kul?


imorgon ska man....... har ingen ide :D



kram :D

:(

Av Frennesson - 28 juni 2011 23:23

som dt ser ut nu så blir dt inget imon men vi får se  :D



kram (god natt till er som sover)

Av Frennesson - 28 juni 2011 21:09

-Var och en har en skruv lös, och den som inte tror det har två


kram xD



☆┌─┐ ─┐☆
 │▒│ /▒/
 │▒│/▒/
 │▒ /▒/─┬─┐◯
 │▒│▒|▒│▒│
...┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│◯
└┐▒▒▒▒▒▒┌┘
◯└┐▒▒▒▒┌
Peace allihopa :D

Av Frennesson - 28 juni 2011 20:41

härlig dag !


gick upp på morgonen o packade klart :.D 10.30 stack jag bell & o josse ner till stranden (cyklade)  på råå valla (stav) :D


Det var jätte varmt -.-' vi stannade först en runda på ica maxi sen hoppade vi ner i böljan blå .

JÄTTE SKÖNT !


sen stannade vi till 16.30 sen cyklade vi hem och vi e ju bäst med lokalsinnet (i bårslöv)


hoppas att dt blir  ngt imon :D <3<3


kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards