j-frennesson

Alla inlägg under september 2011

Av Frennesson - 27 september 2011 18:51

Idag så går man upp tidigt och har innnebandy profil på morgonen ......

Vi spelade 3v3 hahh då kommer vår idiot tränare på tisdagar och säger " de som vinnner får kex ,de andra får jogga 10 varv i salen "

så klart så vann vi :)


Sen efter skolan så cyklade jag ,Izabell ,Marcus ,Gabbi, Emmy till ICA maxi i Råå handlade lite :) sen tog vi mjukglass ,mumms!

Sen stack jag och Emmy hem, hon skulle äta och jag skulle in till stan men missade tåget ;) :/ ju ska jag inte göra så mycket mer...<3


puss och kram <3


grattis igen Emmy!

När vi var på Råå så ställde vi oss upp och sjöng för Emmy :D <3<3

.

Av Frennesson - 26 september 2011 21:20

Nu skulla jag bara kunna krypa in i ett hörn soch sova. Jag känner att jag inte har fått en blund eller någon kram till tröst .Ingen att prata om med, ingen skulle fatta. Nä jag vill inte berätta heller jag vet att det låter löljligt men .....


Du känner inte som jag gör nu :/ <3<3


puss & kram Johanna <3

Av Frennesson - 26 september 2011 21:14

vad ska jag göra ? har jag gjort rätt ?

det känns som jag kan sova i veckor :(

kan man inte få allt gjort ?


<3<3 :(

Av Frennesson - 21 september 2011 16:25

Nu e jag tillbaka efter ett litet tag men jag har blivit bombad med läxor och prov denna veckan


måndag: inget speciellt

tisdag: försov mig ...    So prov ,gick påarpsloppet ....

onsdag: innebandyprofil  :D,franska prov

tordag: så ska vi ha No prov o.O

fredag: påarpsloppet....     göteborg here we come  ;) jag o syrran ska ha eget hotellrum :D

så kommer inte skriva på helgen ;)


idag har jag haft profil igen ;) och nu ska man städa sen plugga lite NO :D <3:(


puss o kram :D


Av Frennesson - 18 september 2011 19:43

dennna helgen har man tillbringat i stan , :D man har haft sovis med älskade bell


vi har kollat på film ,wather for elephants (stav), inga lingon......  och idag gick vi på bio och kollade på Friends with benefits ;) den var bra  , men kanske inte super ;):)



puss och kram :)



Av Frennesson - 14 september 2011 22:25

jag har varit sjuk o jag har inte tänkt på bloggen ;)


men imon ska men träffa konfagruppen , ta min sista gardasil spruta :) 3 av 3

jag längtar till lördag :) då e det sovis med bell <3 love u :)


jag vi får se vilket flum vi hittar på :)


puss o kram <3

Av Frennesson - 11 september 2011 14:41

idag så har man städat rummet sen tog man en långt bad :D

sen ska vi cykla till kyrkan , det med konfan ;)


sen mott kvällen blir det nog mys<3


ha en jäkligt nice dag ;) <3<3

Av Frennesson - 10 september 2011 22:04

idag har man varit på hundutsällning med bell på sofiero :)<3


jag : ska vi köpa sörren ?

Bell : va köpa snorre ^^? 


jag: kommer fortfarande ihåg den håriga larven !

Bell : läraren ???


hhahhhah tog lite från bell ;) :D ^^<3<3


tack för en super dag :*

--------------------------------------------------------------------------------

nu har man börjat med konfirmation :D


det finns med om utställningen på izbells blogg , kolla under "länkar" så hittar ni Izabell Bäck där ;) <3<3


puss hej

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards